Status: fredagsmys!

image257

Igår var en av de bästa dagarna på länge... jag fick träffa en av mina bästa väninnor, som bott i Köpenhamn i sju år och vi var ute och åt. Lite vin, lite god mat, en hel del snack och en massa fnitter. Det är så skönt när man kan vara sig själv och säga vad man vil utan att behöva förklara sig eller missuppfattas. Det är härligt att ha sådana vänner!

Ikväll lagar vi mat, eller rättare sagt S står vid spisen och jag sitter vid datorn. Det blir fylld kyckling med gratinerade rotfrukter och wasabismör.
Imorgon ska jag, efter nästan ett halvår, göra ett gästspel på mitt gamla jobb. Det var personalbrist och jag tyckte det kunde vara kul, men vi får väl se hur det blir, det kommer vara jäkligt mycket att göra, lönehelg och allt.
Imorgon kväll kommer min lillebror och hälsar på och sover över, ska bli jättemysigt. Man blir så stolt när ens 18-åriga lillebror ringer och frågar om vi vill umgås lite med honom en lördagskväll! Såklart vill vi det. Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin bild!! Trevlig blogg dessutom! Får jag länka till dig?
~Ha en riktigt skön helg!~

Postat av: Sandra

Vilken härlig start på helgen!

2007-09-01 @ 19:35:56
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Sofie

Junitjej: visst får du det, det är bara kul!

2007-09-02 @ 10:36:00
Postat av: Gustavandrea

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-12-16 @ 16:19:45
URL: http://gustavandrea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback