God fortsättning



Kan inte riktigt fatta att vi inom några veckor kommer ha en sån här liten gos igen och att vår lilla tjej nu snart är 2 år och på väg att bli storasyster.


Jul och nyår har passerat i rekordfart och jag har inte riktigt hängt med. Nu känns det så pass verkligt att jag kan skriva här att 1 februari flyttar vi in i vårt alldeles egna hus!!!!!!!!!!! Vi var på visning i december, vann lite otippat budgivningen och slängde  ut vår lägenhet till försäljning och fick den såld ganska fort. Nu står det flyttkartonger i hela lägenheten och det är bara några veckor kvar till flytten... och bebis ankomst. Hoppas bara att det kommer i nämnd ordning. Det vore så skönt att komma på plats i huset innan förlossningen startar. Och mitt uppe i allt fyller Enya 2 år.
Det är så mycket som ska bli underbart med eget hus men framförallt att få gå hemma hela första året och bo in sig i sitt nya hem. Det kommer bli fantastiskt skönt i vår att ha egen trädgård där E kan leka och vi vara ute, fast ändå hemma. Ja jag tror 2012 kommer bli ett fantastiskt år!!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ååh det låter ju helt underbart! Tänk vad tiden går fort, snart är nr 2 här :). Känns som det va nyss du berättade det :). Samt Grattis till huset, ni har mycket att se fram emot. Stort lycka till med både hus och bebis. Stor kram Tess

Postat av: Cissi

Så mysigt!!! Håller tummarna för ordningen flytt först, sen bebis! :) kram

2012-01-09 @ 11:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback