Jag lever!



Nysydd klänning, dock inte till Enya utan till hennes dockor. Hittade lite dockklädesmönster hemma hos mamma.
Lilla familjen tar en tur på stan på lördagen, sjukt lite folk så här i januari när rea ruschen lagt sig.



Mormor och Enya tittar på när morfar skottar snö från taket.

Kände mig tvungen att slänga in några livstecken, även om det är taskiga mobilbilder. Vad gör jag? Ja, vi spenderade långhelgen hos Mor och far, där vi hade middag med svärföräldrarna. Det var så skönt att vi blev kvar en dag extra. Vi har njutit familjeliv, lillan och jag har varit /är sjuk/a, jag förbereder mig inför en bröllopsfotografering i helgen och så har jag skickat iväg en beställning på Tårtdecor.se, nu ska här bakas! Har ju ett stundande etttårskalas att planera också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback