Alla hjärtans



Min alla ♥ dag present från mor och far. Nu ska här bakas!

Min käre make jobbade och när han kom hem fick han rycka in och leda ett pass på gymmet, så det blev inte mycket till firande igår. Men jag fick en snygg hood jacka med tillhörande shorts i ren 80-tals anda :) Och så kom Enyas mormor till stan och gjorde oss sällskap. Enya har dock varit krasslig sedan i lördags så det blev bara en kort sväng för att köpa presenter till moster Johanna som fyller år på fredag.

Det började med att E var väldigt slö i lördags och ville knappt stå själv, sedan bröt helvetet lös och farfar fick springa skytteltrafik till sopnedkastet. I söndags ville hon bara sova på mig lillan och orkade inte ta sig fram för egen maskin, än mindre äta. Nu är hon bättre och vi har hittat den misstänkta orsaken till allt: 2 kindtänder och 2 framtänder på G, inte konstigt att det gör ont. Nu hoppas vi bara det går fort.

Kommentarer
Postat av: Fia

Men gud hur många tänder ska hon få innan Sid får fler? han har sina 4 som han haft sen han var 7 månader. Hahaha, börjar se lite kul ut.

Stackars lillan som har så ont! Puss på er!

2011-02-16 @ 08:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback