Nysytt





Av de underbara tygerna jag fick blev det även en gardinkappa med röda höstlöv till Enyas rum. Den var som gjord för fönstret, jag behövde inte ens klippa i tyget, bara fålla kanterna. Tycker det blev riktigt bra. Måste bara hitta en snygg vit lampfot till skärmen i fönstret.
Ett annat tillskott i rummet är det lilla rödprickiga dockvagnen som är en försenad ettårspresent från kusin Nellie med familj. Mormor har stickat ett överkast till den och nu rullar den ganska frekvent här hemma.

Kommentarer
Postat av: johanna w

vilken härlig sänghimmel, var har ni hittat den, eller är den med hemmasydd ?! Du är så himla duktig!

2011-08-17 @ 10:43:12
Postat av: Sofie

Tack Johanna, den är köpt på vår bröllopsresa till Bali när Enya låg i magen. Jag gick och kollade på den varje dag och slog till sista kvällen, jag skulle bara få den med mig hem i resväskan.

Postat av: Michelle

Håller med Johanna, tokfin. Hela rummet är underbart!

2011-08-22 @ 17:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback