Längtan

Liten nu får du faktiskt sluta leka kurragömma med oss. Mamma och pappa (och många andra) vill träffa dig. Se så fint din säng står och väntar. Till er som ringt och sms:at idag har jag stängt av ljudet på telefonen och sovit större delen av dagen med huvudvärk, men tack för att ni bryr er!
Skrev ett inlägg från mobilen igår men det blev nog fel. Fortfarande ingen bebis och 7 dagar över tiden.
Till alla er som ringt och SMS:at de senaste dagarna så har jag haft mobilen på ljudlös och mest sovit. Har en grym huvudvärk sedan ett par dagar tillbaka och sover inte på nätterna så det tar jag igen på dagarna. Hoppas ni har förståelse för att jag inte är särskilt social just nu. Jag lovar att ni får veta när det händer något, men just nu finns ingen förändring att rapportera.
Lillen/an, snälla kom ut till mamma och pappa nu, din säng står så fint och väntar på dig och många som vill träffa dig. Vi längtar ihjäl oss!

Kommentarer
Postat av: Tina

Håll ut, fisen kommer! Vi har det bara bra här nere i Österrike, hoppas ni hejar där hemma. Det verkar de behöva. Sköt om dig ses vi när jag kommer hem, och då lovar jag att liten är med :-). Kram

2010-01-20 @ 13:51:33
Postat av: Cissi

Ja, snart händer det :) Stackare med huvudvärk... :( du behöver dina krafter så vila opp dig ordentligt! Kramar

Postat av: Anne, anness design

Oj, lät inte bra med huvudvärk. Har du kollat så du inte har högt blodtryck, det hade jag på slutet och det visade sig även att jag hade äggvita. Och det är inte så bra.

2010-01-20 @ 16:49:00
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Fia

Usch, fy och blä. Tycker synd om dig. Varje dag är en pina och särskilt om du inte får sova och har huvudvärk. Antar att du provat alla knep (som ändå inte funkar) men när du minst anar det så kommer er bebis, för du kommer inte ha samma otur som jag. Jag lovar dig det gumman!



Kram

2010-01-20 @ 19:38:45
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Fia

Usch, fy och blä. Tycker synd om dig. Varje dag är en pina och särskilt om du inte får sova och har huvudvärk. Antar att du provat alla knep (som ändå inte funkar) men när du minst naar det så kommer er bebis, för du kommer inte ha samma otur som jag. Jag lovar dig det gumman!



Kram

2010-01-20 @ 19:38:46
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej vännen, jag förstår att väntan är jobbig, men håll ut snart får ni den bästa belöningen i världen. Försök att vila så mycket som du bara kan. Allt kommer att gå jättebra! Kramar i massor

2010-01-21 @ 11:22:18
Postat av: sara

kikar förbi...

villken underbar sänghimmel, var kan man hitta en sådan? grattistill dottern!

2010-02-17 @ 10:39:44
URL: http://sethsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback