Fredag och nya tag

Jo så blev det en magbild till på övertid. Bilden bredvid beskriver min torsdagskväll ganska bra, älsklingen kom hem med alvedon, panodil och nässpray och huvudvärken försvann under natten, helt underbart. Cissi och Eddie drog med mig till IKEA och lyckades få upp mitt humör lite, där hittade jag även de fantastiska cocosbollarna som jag tyckte jag var väl värd.
Nu ska jag upp i tvätten en snabbis, sedan blir det absolut sista barnmorskebesöket, och händer inget av sig själv innan tisdag ska vi ringa förlossningen och boka tid för igångsättning. Håll gärna era tummar för att vi ska slippa det!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är så fin och du vet... plötsligt händer det!

Säg till om du behöver mer rastning! Kramar

Postat av: cia

hej Sofie! jag håller tummarna så hårt jag kan nu, men jag tror att de börja komma igång söndag natt:)vi är alla så nyfikna nu på lilla E, ett stort lycka till nu!vi hörs snart. PS:dom där kokosbollarna så väldigt goda ut:)

2010-01-23 @ 07:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback