Vår skatt

Vi äger det dyrbaraste som finns i världen - Kärlek. Kärlek till vår dotter och till varandra och vi är så lyckligt lottade att ha varandra. Man kan inte titta sig mätt på henne, och det blir många foton varje dag för att föreviga varje stund. Alla säger att tiden går så snabbt och det har vi verkligen märkt, jag tycker hon förändras lite för varje dag som går. Kinderna blir rundare, blicken mer vaken och blöjan sitter tightare runt den lilla magen.
Hennes små händer är fortfarande väldigt torra, de är ofta det när barnen gått över tiden i magen, men ikväll ska hon få sitt första bad med lite olja i nu när navelstumpen trillat.
Sedan blir det FREDAGSMYS!

Kommentarer
Postat av: cia

men gud vilken liten söt tjej, jag förstår att ni är stolta:)jag längtar tills jag få se henne på riktigt, jag ska snart in till Kalmar o hitta nåt riktigt fint till henne, men jag köper nog ingen klänning för det hörde jag att hon frått en del:)ha de bra så länge, kram!Cia

2010-02-05 @ 16:12:51
Postat av: Syster

Min sötnos!:-) Kommer och hälsar på er snart igen!

2010-02-06 @ 13:06:40
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh fiiinaste! :)

Stort stort grattis!

Kram

Postat av: Fia

Naaaaw, vilken fining. Stefans ögon?

Klart jag vill följa er på Enyas blogg. Skicka lösenordet till [email protected]



Är ju så nyfiken på hur det går för er lilla familj, det verkar som ni har det bra iaf, inga problem och en lugn och snäll bebis. Grattis!

2010-02-08 @ 20:24:00
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Anne, anness design

Så vacker :) Grattis till er lilla.

2010-02-08 @ 20:53:35
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Mia

Jag tycker hon liknar på Stefan - eller?! Iaf ögonen :)

2010-02-09 @ 15:05:14
Postat av: Emelie

Vilken liten SÖTNOS!

2010-02-09 @ 21:25:20
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback