Sömn


Vänster: Tunika/klänning  från Kappahl och pistagegrönaleggins från Mexx/Lilla Garderoben
Höger: Body Kappahl, byxor present från JP & MP och sockor från NameIt
Make och dotter har gått och lagt sig och jag kollar klart på Crocodile Dundee. Igår var det jag som gick och lade mig tidigt (21.30) och somnade riktigt skönt. Det är jättemysigt att sova med Enya mellan oss, men jag sover lite sämre, eftersom man inte sover lika tungt. Men igår var hon och pappa uppe längre och jag somnade på två röda. Hon vaknade och åt 3.20, sen sov vi till 8.30 med undantag för blöjbyte som S tog hand om innan han åkte till jobbet. Nästa vecka ska vi börja testa att lägga henne i spjälsängen vid nattningen.
Imorgon ska vi göra stan med Cissi och Ed tror jag, och köpa lite födelsedagspresenter och kanske något plagg till Enya slinker med :) Hoppas på lika fint väder som idag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Söta byxor - jag är ju lite svag för mumin :)Va hon växer!

2010-02-26 @ 09:49:36
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken liten sötnos.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback