Litens saker



Eftersom tankarna mest kretsar kring det lilla liv som ska komma till oss, blir bloggen naturligt även mer bebisorienterad. Hoppas det intresserar i alla fall en del av er som läser.
Ja, fler och fler saker börjar inhandlas till den lille ankomst. Inte helt oväntat så är skorna på bilden en present från litens morfar och morbror, och inköpta i England. Leksakerna är mina gamla BRIO klassiker som hängt med i många år och är lika fina än. I väntan på att lekas med pryder de det nyinköpta skötbordet/hyllan som skruvades ihop i söndags. På lördag kommer mamma och pappa föbi med resten av möblerna som har målats till barnrummet. Men än är det långt kvar, måste ju sysselsätta sig med något under tiden :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Näe, jag funderar inte, men det känns som "Alla andra" som jag känner ska göra det, och då funderar man ju lite på om jag tagit rätt beslut, men det känns ju som jag har det, kommer aldrig kunna förlåta mig själv annars. min barnmorska sa typ samma, att dom var tvugna och informera men beslutet var mitt. Min kompis som tog häromdagen blev jättesjuk av vaccinet... känns ju också lite konstigt!

Postat av: Cissi

Jaa, fy man undrar hur kissarna ska reagera... hoppas att de vänjer sig fort i alla fall :) Måste komma opp och kolla hos er snart... och du får komma ut på en ny fika :) Kramar!

2009-10-22 @ 11:59:51
URL: http://www.cissicc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback