Naturen när den är som bäst









Vad tycker ni, bor våra vänner vackert på Öland? För ett par heger sedan var vi på årets första men definitivt inte sista grillning. På denna stranden firar vi midsommar varje år, men den brukar se lite anorlunda ut. De har gjort ett hästjobb och röjt upp en massa buskar och sly och stranden har blivit 3 gånger så stor. Nu ser man ända till ölandsbron. Det är något magiskt med Öland sa S och jag när vi åkte över bron. Kommer vi någongång flytta till hus ska vi nog se till att det ligger på andra sidan sundet. Livsnjutning!

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilka vackra bilder du visar!

Kram Sandra

Postat av: Mirre

Waooww vilka härliga bilder från Öland ;) jag njuter ;) vad har du haft för inställning på kameran till dem??



mvh Mirre

2009-05-11 @ 23:31:27
URL: http://dalbruttan.blogg.se/
Postat av: Anne (anness design)

Vackert Öland, vacker natur, vackra foton!

Tusen tack för ditt grattis hos mig!

Kram!

2009-05-20 @ 18:42:46
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Ann

Fantastiska bilder, jag har kopierat för att måla i akvarell.



Ann

2009-11-15 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback