Mer till liten



Bebis är inte ens född men har redan fått presenter. I julklapp fick plutten handdocka av moster, skallra och sängkläder av mormor och morfar, KalmarFF nappar av farbror Michael och igår kom Hanna med fina randiga bodyn i ekologisk bomull.
Idag har vi varit en vända på stan och fick med oss några reafynd hem. Enligt barnmorskan får vi en relativt liten bebis och då är det ju bra med lite plagg i strl 50-56, även om de växer ur det fort.

Vi har även vrait och hämtat den fina vagnen och den står nu färdigbäddad och väntar på lillens ankomst. Imorgon ska vi fira nyårsafton här hemma med vänner, men efter midnatt och framåt är det fritt fram att titta ut :)




Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh, tjusigt! Vart kommer byxorna ifrån? Jag är ute efter den modellen. Eller jag och jag... Eddie :)



Er liten får väl gärna vänta till den 2:e? Blir ju ofta sena och lite blöta nyårskvällar och då kan det vara skönt att slippa gå upp och sjunga tidigt. :)

Postat av: Fia

Fina kläder! Och lita inte på barnmorskan, jag skulle också få en liten bebis!!!! Och så kom Sid på 3925 gram. Jag hade räknat med 3200 ju! Hahaha. Nu antar jag att du bara väntar och väntar... hoppas du slipper vänta längre än beräknat, för det är skitjobbigt! Ska hålla utkik på webbisar, vi hade dock för bråttom hem så dom hann inte ta kort på Sid.

2010-01-01 @ 13:44:42
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback