Long time no see



Så vad har hänt sedan sist? Störst av allt... Jag har träffat en ny vän, en kär och efterlängtad vän, Nikon D60!!!
Förra helgen var vi och hälsade på min lillebror som ligger i lumpen och jag bara gick och gnällde om att jag önskade att jag hade en riktig kamera. Så i söndags tog jag och S en liten shoppingrunda till IKEA m.m och efter moget övervägande kände jag att jag var redo att fatta beslut, och en timme senare klev jag ut från butiken, lyckligt leende och en kamera rikare. Än så länge har jag inte haft så mycket tid att ägna den, men den har i alla fall hunnit testköras och var med på en modevisning i tisdags. S och jag hade i ett svagt ögonblick lovat att ställa upp som hårmodeller till en visning och gett frisörerna i princip fria händer. Det hade kunnat gå hur som helst, men vi är båda mer än nöjda med resultatet. S blev svarthårig med lite Rockabilly stuk på frisyren och jag blev kopparfärgad med mjuka permanentade lockar (ingen 80-tals krullpermanent)



Mitt hår före och efter

Kommentarer
Postat av: dahlarna

Vilket supercoolt djuröga!!!

Blev otroligt nyfiken på hela frisyren.... ;-)KRAM!

Postat av: M a r i a

blev också nyfiken på frisyren :D

2008-10-10 @ 00:08:54
URL: http://mariiaa.webblogg.se/
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Så fina bilder du tar!!

Jag måste säga det igen, din blogg är toppen!

2008-10-10 @ 06:32:29
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mia

Nej vad roligt! Nu måste du hjälpa mig med lite info: jag har ju lockigt hår men så här på hösten när det är fuktigt så faller de platt. Hört om "mjuka permanenter" , hur går de till? O hur blir lockarna? Nyfiken!



Ha en härlig helg!

Kram Mia

2008-10-10 @ 12:35:46
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Ser fram emot att få se massa härliga bilder med din nya kamera. Trevlig helg, kram Sandra

2008-10-10 @ 19:04:34
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback