Tröttast

image577

Igår fyllde sambon år, 29 även om han hellre själv ser sig själv som 25 :). Kvällen spenderade han på fotbollsplanen, och åkte på första förlusten på säsongen, men när han kom hem väntade jag med paketer och varm rabarberpaj. Det var uppskattat. Igår var jag uppe tidigt och sjöng för honom med frukost på sängen och idag gick jag upp 05.15 för att skjutsa till flyget, så jag är trött och inte riktigt människa idag. Det är inte direkt min tid på dygnet.

image575

Trevliga Sofie, med bloggen
Syssla, har gett mig en utmärkelse, Kreativ blogger, Tack snälla du!
Kika gärna in och följ henne i den nya lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Anne

Den där basilikan ser urmumsig ut, min favvokrydda! Grattis till din utmärkelse! Kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback