Familjens svarta sötnosar

image568
image567

Att vi har två katter som betyder väldigt mycket för oss har väl inte passerat obemärkt förbi, men dessa djur tillhör även de "familjen Sune".
Mini är syster och hennes sambs snart 2 åriga, svarta schäfer. Hon är en härlig liten dam med mycket personlighet och trots att hon ser lite ut som vargen i Bamse, så är hon väldigt snäll.
Och Bamse det är också namnet på mamma och pappas 9 åriga katt. Han älskar denna årstiden då han kan springa ut och in genom alla öppna dörrar i huset. Vintertid skakar han tassarna i regn och snö och går gärna inte ut i onödan. Snäll är han så det förslår och är lite för lat för att ens skada en liten fluga.
Ja djur betyder och har alltid betytt mycket i mitt liv och jag kan inte tänka mig ett liv utan. Både S och jag är sugna på hund i framtiden men min favoritras är dvärgschnauzer och S älskar Golden retrievers, så vi har lite olika kriterier :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Djur är så härliga! Hihi det skulle vara en spännade kombination om ni kompromisade och tog en blandras av era favoritraser. Kram Sandra

Postat av: Johanna

Det är härligt med djur! Själv har jag en Cavalier King Charles Spaniel.

2008-05-15 @ 09:42:42
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: PiM

jag é just lite orolig för att jag ska hamna i nån sorts läsdepp när jag läst alla 3 Larsson böckerna :) PiM

2008-05-15 @ 11:19:24
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se
Postat av: Mia

Åh vilka sötnosar, speciellt hunden för min som sen barndomen är livrädd för katter. O nej jag överdriver, jag är verkligen det.

Hoppas allt är bra med dig o att du får en härlig helg!
Kram Mia

2008-05-16 @ 10:02:54
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: SoffiZ

Men hjälp va läskigt!!! Vi har en kolsvart shäfer-labbe hona på snart 2 år som ser nästan exakt ut som den på bilden, och det som e ännu läskigare e att vi har en svart-vit katt oxå, som är väldans lik den på bilden! Kika gärna in på min blogg och titta=)

2008-05-20 @ 23:37:40
URL: http://soffiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback