Bikini och grillpremiär

image552

image553

Vilken underbar helg! I fredags gick S och jag och tog en after-work-buffé, sedan gick vi vidare till några vänner och drack lite vin och umgicks. Kvällen slutade med ett besök på stadens nyinvigda uteställe i slottsparken. Det kommer absolut bli en sommarfavorit, med livemusik och god mat, det bästa.... vi ser det från vår balkong så det är inte långt. Lördagen var följdaktligen väldigt lugn, till kvällen då det bara var att ladda om batterierna och bege sig på 30 års fest på Öland. Jättegod mat, goda vänner och mysigt ställe.

I söndags bosatte vi oss på balkongen och spenderade halva dagen där, den är bra att ha, även om jag längtar efter gräs under mina fötter. Lite färg fick man med på köpet!
Har äntligen sytt ett överdrag av vaxduk till altanbordet/pallen och röda pelargoner har det dekorerats med, riktigt mysigt, nu ska bara trallen oljas.
På söndageftermiddagen åkte vi och kollade på fotboll hos en väns syster i hennes (och familjens) nybyggda hus.
Jag har även hunnit plocka ner sommarkläder och skor från vinterförvaring, nu ska det vädras och tvättas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback