En snygg 50 åring

image467

Detta är egentligen en dag för sent, men igår firade vi kära mor som blivit 50. Vi hade middag och myste här hemma med familjen och på lördag ska hon firas "på riktigt". Då ska vi på restaurang hela gänget och bara äta och dricka gott. Ser mycket fram emot detta efter en lång arbetsvecka. Ska även jobba några timmar på lördag då vi har ett event på jobbet. Det kommer kännas skönt att avsluta denna veckan med härlig familjetid!
Jag får be om ursäkt för mitt dåliga bloggande men det har helt enkelt inte funnits tid, Har inte ens hunnit göra mina dagliga besök till favoritbloggarna. Lovar bot och bättring! Nästa vecka blir nog lite lugnare, men även då ska det firas födelsedag, min egen... Nu ska jag stupa i säng. Önskar alla en trevlig helg om jag inte hinner få mer datortid innan dess, tänk att det är fredag imorgon igen!

(Mamma, hoppas det var okej att publicera denna bild, gillar du det inte får du protestera genom att lära dig kommentera här nedanför inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till mor din! Vilket fint kollage du gjort :) Ibland behövs bloggpauser, vare sig dom är frivilliga eller på grund av tidsbrist. Men då hinner man samla på sig ny inspiration och motivation mellan varven :) Trevlig helg på dig!

Postat av: Michelle

Så söt hon är moster lilla. Gratta i efterskott från mig. Och grattis till dig denna stora dag! Hoppas att du får en underbar dag med många fina paket :) Kramar Fellan

2008-03-06 @ 09:50:21
URL: http://michellebergh.blogg.se
Postat av: Lauritzanastasia

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-12-15 @ 18:55:56
URL: http://lauritzanastasia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback