Granen!



Julkorten är skickade, paketen inhandlade och inslagna, glöggen urdrucken och granen klädd. Är det nu det är dags att luta sig tillbaa och njuta. Jag har lite svårt för att koppla av, men jag känner mig betydligt lugnare i kroppen idag än igår.
Älskar vår söta lilla gran, även om den inte slår förra årets. Tänkte dela med mig lite av bilderna från skogen när vi högg gran, men det får bli en annan dag. Imorgon är det julfest på jobbet och på lördag har vi lilljulafton.
Bilden på tomten i fönstersmygen är tagen på Kalmar slott när vi var på julbord. Otroligt stämningsfullt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har typ hälften kvar av det. Njutningen kommer nog i mellandagarna för min del. Då är pressen och stressen förbi och man kan dricka glögg och läsa böcker ifred. :)

I vår familj är det typ förbjudet att klä granen före den 23 men vi hinner inte då så vi ska nog fuska och klä den på söndag. Längtar! Granen är min favorit.



Kram Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback