Triss i ranunkler

image518

Nu är soffbordet vitt, bambustegen vit, håret mööörkt och snart blir det ett glas rött! Är mycket nöjd med soffbordet hittills, men det tog tid att slipa ner den lackade ytan på den svarvade bordfoten. Behöver dock minst ett lager till, men säkert två. Stegen däremot vill ja ha lite slarvigt målad så den blir bra som den är efter första lagret. Den ska få tjäna klädhängare i sovrummet eftersom jag bara slänger kläderna på golvet när jag är trött och går och lägger mig. Grannarna har snällt upplåtit sitt förråd på vinden till min målning (vårt är alldeles proppfullt) Det skulle nämligen inte passa med tassavtryck och katthår på soffbordets yta tycker jag.
Dagens inköp på stan blev en dörrmatta och en påse lösgodis till vår myskväll ikväll. Var också och lämnade in min skinnjacka på "målning" eftersom jag fick målarfärg på min när vi bar in tv bänken. Detta innebar att jag fick inviga min nya vårjacka och därmed ska jag behålla den, det var ett mycket bra beslut kände jag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så händig du är, ska bli kul att se resultatet! Kram Sandra

Postat av: Nilla

Å sånna vackra färger på blommorna!
Ha det bra.

2008-04-06 @ 21:01:37
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Evelina

Jättevackra! Gillar du också trädgård?:)

Postat av: Nicolayvilde

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2009-09-10 @ 14:48:54
URL: http://nicolayvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback