Cerise

image532

Har haft en underbart skön helg med avkoppling och mycket frisk luft. Igår eftermiddag satte jag mig med en bok (sista Stieg Larsson) på balkongen och bara njöt. Jag hade jättegära haft en egen trädgård att sitta i, men igår var jag verkligen glad att vi i alla fall har balkong. När jag efter ett par timmar gick in igen såg jag att jag fått "bonnbränna" på armen efter t-shirten, som tur var syns den knappt idag, men det är skönt att man ser att solen tar. Nu ska jag laga ugnspannkaka och sedan ska jag sy lite, vad kanske jag återkommer om senare.

Kvällens dilemma: CSI eller Cashmere Mafia, vad tittar ni helst på?

Kommentarer
Postat av: C

Fräscht med kontraster i inredningen.
Jag tittar på Simpsons.

Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-21 @ 19:35:47
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Anne

Så fräckt med der cerisa! Vad gott det låter med ugnspannkaka, jag är riktigt hungrig nu känner jag. Jo ang din fråga :) Det var Kalle som frågade när vi var på Gotland. Fast vi hade så klart pratat om det innan att vi båda ville. Det tog ett år innan vi hade bestämt oss med ringarna dock :D Ang illustrationen så var det nog inte meningen att det skulle ses som en kropp, men tack fö synpunkten. Då vet jag att jag får fundera över den igen om den kan misstolkas :) Ha en skön kväll. Kram!

2008-04-21 @ 20:15:38
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Evelina

ååååh va snyggt!! Stod och kollade på en sådan duk i dag! Jättesnygga bilder på de övriga inläggen också, blir verkligt inspirerad!:)

Ha en toppenbra helg!

Postat av: Pia

Jättesnyggt med färg som piggar upp! Får man vara nyfiken på var man kan få tag i dessa eller annan färg? Trevlig blogg du har. Hälsningar från en nykomling som bor på Ön utan BRA inredningsbutiker-Åland...(Men man har ju internet;)

2008-08-17 @ 18:58:38
URL: http://homebypia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback