Tröttis

image292

Har varit på mässa med jobbet och kom hem tidigt i förmiddags- och sedan direkt till jobbet. Tröttheten kommer av dålig sömn i en husbil med jobbarkompisar, kombinerat med tidig uppstigning. Det var i alla fall en lyckad tillställning vi höll för våra leverantörer och kollegor i branschen. Men det är som man säger: borta bra men hemma bäst! Jag är så glad att vara hemma, även om vi bara var borta en natt. Sen jag kom hem från jobbet har jag suttit och läst ifatt det jag missat i min dagliga dos bloggläsning, och hittat nya guldkorn.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh den svarta lampan är riktigt snygg också! Håller med dig om att borta är bra men hemma bäst. Kram Sandra

Postat av: Sofie

Oh ja, kakan är himmelens smarrig - rekommenderas.
Vilka härliga höstinfluerade bilder! :) Kramar, Sofie.

2007-09-27 @ 22:07:07
URL: http://lufthav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback