Olycka

image327

Har varit med
om en olycka ikväll (jag mår bra, är bara chockad) och sitter fortfarande och fryser i soffan. Familjen har varit här hos mig, men nu har de åkt och S är bortrest med nya jobbet över natten, så jag ska dessutom sova själv. Han skulle sovit borta imorgon också men kommer hem på kvällen för min skull (med en present, Jippie). Ska gå och lägga mig sent, så jag somnar direkt av trötthet. Blir väl datorn i sängen som sömnmedel.

Ingen upplyftande text så jag bjuder på en härlig höstbild som kompensation, taget med min mobiltelefon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej vad tråkigt att du varit med om en olycka. Är så glad att du mår bra trots allt. Kram på dig!

Postat av: Cissi

Huuhh.. vadå för olycka? Du hade alltid kunnat ringa mig om du kände dig ensam (trots att jag slutat röka). Kram

2007-10-11 @ 07:22:53
URL: http://ww.cissicc.blogspot.com
Postat av: Violin

Nej men du.. Det lät inte bra. Hoppas att du är okej nu.

2007-10-12 @ 13:18:48
URL: http://vinoli.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback