Inspirationskväll

image400

Det finns en anledning till att jag inte synts här på bloggen tidigare idag. Den stavas R-o-o-m-s-e-r-v-i-c-e. Och i pauserna har jag tagit fram senaste numret av Allt i hemmet med 30(!!!) sidor julspecial. Bara massa ögonfröjd med andra ord. Sovrummet som gjordes i Roomservice var sååå Sofie.... där skulle man verkligen sova som en prinsessa. Inte för att vi inte har fint i vårt sovrum, men det har inte riktigt fått den där ombonade känslan än, det saknas lite piff. Nåja det kommer när det kommer... Nu ska jag ska drömma om härliga mönstrade tyger i mustiga färger och spännande material (och kanske en walk in closet)

Kommentarer
Postat av: susanna holtz

Tack, och kul att du tyckte om köket.
Jag såg allt också på ROOMSERVICE, det kan man ju inte missa, även om man ligger sjuk ;)
Vad många fina bilder du har förresten, har tittat lite grann, men måste kolla mer när jag frisknat till!
Kram Sanna..

Postat av: Moa

Vackra bilder!

2007-11-10 @ 16:13:34
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback