SM Guld till Hammarby!

image49           image50
image51
Igår var det SM final i handboll. Buddha blev så glad över Hammarbys seger att han jublade! De regerade hela matchen och var väl värda vinsten. Min väninnas sambo spelar i laget och han gjorde en fantastiskt insats. En stor bukett blommor ska de ha! Hade varit kul att se matchen live, men men... nu hinner man inte direkt med nöjesresor.

Igår skruvade v isär sängstommen för de som köpt den kommer och hämtar den idag eller imorgon. Byrån hämtades i fredags. Det typiska är att sängen vi ville ha har tagit slut, så det kan nog hända att det blir en egensnickrad variant av den klädda huvudgaveln istället.

Det snygga armbandet kom min kompis med igår, de säljer det på hennes jobb och hon tyckte det var jag. Det tyckte jag med! Det är ännu finare live, starkt orange med ett härligt skimmer. Kommer användas flitigt i sommar.
PS. Ursäkta för den dåliga bilden på Buddha, den gör honom inte rättvisa.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vill bara påpeka att färgen är Coral ;) Hoppas vi kan ta en walk och lite glass idag. Mycket fint väder :) Hugs //C

2007-05-06 @ 10:36:10
Postat av: Cissi

Det luktar målarfärg i heeela trapphuset, det donas nog mycket uppe i lägenheten nu :) oj, vad spännande det kommer att bli och se hur det ser ut! Har du tagit före och efter bilder? pussis

2007-05-15 @ 12:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback