Flyttstök

Nu är det inte många dagar kvar, men fortfarande mycket att packa. Vi var väldigt duktiga härom dagen men idag ska vi nog få lite gjort igen. Ska åka till IKEA och köpa sängben, och kolla runt på olika ställen efter handtag till köksluckorna. Luckorna och handtagen  är i bok och ger en känsla av "Folkets Hus" som min kära sambo så fint uttryckte det. Att bara byta till rostfria handtag tror jag kan göra en hel del för helhetsintrycket.
ClasOhlson har faktiskt många snygga, vi fastnade för nr 1 och 4 från vänster.

image77

Andra saker som behöver inhandlas är duschdraperi, knoppar till badrumsskåpet och lite annat smått och gott. Får väl se vad vi kommer hem med.

Igår var vi i lägenheten och kikade, målarna är klara! Var lite nervös för resultatet av den mullvadsfärgade väggen i sovrummet, inte för grön, inte för brun osv. men den var helt PERFEKT! Det tyckte S också, även den ljusgrå färgen i vardagsrummet blev jättebra och kommer bryta bra mot det vita och svarta, det kommer bli grejt! Nu ska jag göra helgfrukost till min hurtigbulle som snart kommer hem från morgonpromenaden.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Med nya handtag kan det nästan bli som helt nya köksluckor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback