Soffpotatis

Att gå upp kl 06.15 är verkligen inte min melodi, resultatet blir trött soffpotatis på kvällarna. Därav inte så mycket bloggande. En annan orsak kan också vara att jag numera har datorn som arbetsplats och därför försöker koppla av den när jag är hemma. Men idag var jag sugen på att visa upp en av mina presenter, skinnjackan från min älskling. Trivs redan jättebra i den, köpte ett par röda skinnhandskar till också, har kommit på att det är superskönt att köra bil med skinnandskar, man känner sig lite som en kvinnlig James Bond. 
            image10

Inte den bästa bilden, men det är ganska mörkt ute nu. Det är härligt att det går mot ljusare tider nu, man märker hur mycket gladare man blir av att se solen om dagarna. Och imorgon är det fredag igen, det är otroligt vad veckorna går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback