Resan till huvudstaden

Kom igår kväll hem efter en härlig långhelg i Stockholm. Svärmor fyllde 60 år och detta firade vi med en resa. Var trött igår kväll och ville verkligen inte gå upp imorse när min telefon spelade fågelkvitter. Eftersom jag började mitt nya jobb i Mars har jag inte direkt någon semester att ta ut i sommar, utan får nöja mig med några strödagar här och där, det här var två av dem. Men resan innehöll allt en semester ska ha, sol, bad, god mat, mycket rosévin och en hel del shopping.
image83 image86image84 image85


Nu har man stillat shoppingbegäret för ett tag (några dagar eller så). Hann med både Barkaby outlet och på vägen hem, Vingåker factory outlet. Att jag köper märkeskläder är inte speciellt vanligt, tröttnar fort på saker och vill hellre byta ut ofta, så när jag får chansen att shoppa märken till H&M priser, då handlar jag... mycket! Många kassar blev det! 

Nu börjar vi dessutom få lite ordning här hemma efter flyttkaoset, bilder utlovas senare, men nu ska jag stupa i säng!  
   

Kommentarer
Postat av: Teoelizabeth

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback