Redo för bröllop...

...som gäst! Hahaha

Provade massor med skor på stan idag men hittade inga jag var nöjd med eller kände att jag skulle ha användning för efter bröllopet. Jag tar istället mammas tvättäkta chockrosa åttiotalspumps och fräckar till klänningen, som annars är ganska söt/gullig. Gillar inte att känna mig gullig

image134    image136

Klänningen har vit botten med små små rosa prickar och blommönster i nederkant och smock under bysten. Är jättenöjd med den faktiskt och den kommer jag även att använda vid andra tillfällen. Nästa helg är vi bjudna på 30 års kalas och jag tror faktiskt jag kommer ha den då med, med lite andra accessoarer bara.

Nu har tjejerna börjat trilla in till stan för bröllopet. Det är ju bara jag från skolgänget som bor kvar här i stan, de flesta bor i stockholm och köpenhamn. Därför blir man så glad när alla samlas igen. Linda (som bor i Stockholm) kom förbi en sväng idag o kikade på nya lägenheten, det är konstigt att det känns som att man aldrig varit ifrån varandra när man träffas igen. Man har så mycket att ta igen varje gång eftersom alla är ganska dåliga på att höra av sig (ja, jag är en av dem som är sämst, men försöker bättra mig) Hon var samma spralliga glada Linda som hon alltid har varit. Hon är en riktig spexare den där Linda. Det var hon som var utklädd till gorilla på möhippan och kidnappade den blivande bruden. Så här såg hon ut då:

image135

Längtar till lördag nu! Und Jetzt: skönhetssömn! Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback