Varför...

...är det så svårt att låta bli?

image170

och då menar jag godiset, inte tidningen som ligger under, den vill jag inte låta bli. Undrar om den nya Plaza interiör har kommit ut appropå det.
Vill egentligen bara gå och lägga mig och bläddra i H&M katalogen som kom idag och skvallertidningen som S hade med sig hem till mig, men jag har lite att fixa med innan läggdags. Hade tänkt beställa en sängkappa på nätet, har pratat om det sedan vi gjorde oss av med sänggaveln, men inte blivit av än. Som vanligt med mina planer. Det är faktiskt en av mina sämsta egenskaper, att jag har massa storslagna planer, som t.ex för vår lägenhet, men jag är urusel på att sätta dem i verket. Jag vet hur jag vill att det ska se ut här hemma, men ändå går det med en snigels hastighet framåt (kan även ha ekonomiska orsaker).

Fick förfrågan om att gå och se Eldkvarn som spelar här i stan imorgon kväll, låter jättemysigt, om bara vädret tillåter, vi sa att vi bestämmer oss imorgon när vi ser hur det ser ut. Inte fantastiskt kul att gå på utomhuskonsert om det spöregnar som det gjorde vid middagstid idag. Håller tummarna för solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback