Underbara Pelargon

image158

image159

Blomutbudet i Danmark är fantastiskt. Här hemma kostar Mårbacka pelargoner runt 80 kr/st, i Helsingör hittade jag dessa för 10 kr/st, så jag köpte fyra till sovrummet. Jag har nämligen redan lyckats ta död på rosorna jag köpte dit för ett par veckor sedan. Det är bara att konstatera att jag inte har gröna fingrar, utan får köpa blommor oftare helt enkelt.

image160 image161

            Ljuslyktor från Helsingör              Tidningskorg, "inflyttningspresent" från S            


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hörrööö duuu... du skulle ju blogga igår :) Vart tog det inlägget vägen? pussis o kramis

Postat av: Gustavalice

Really great site man!!

2009-07-29 @ 09:37:20
URL: http://gustavalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback