Bambi på hal is

Tar mina första stapplande steg ut i bloggvärlden. Jag som skriver är en snart föredetta butikssäljare och blivande administratör. Har en känsla av att jag kommer sakna att jobba med mode kläder färg och form, men ser fram emot nya utmaningar. Det här är en av dem.
Min tanke med bloggen är att kunna dela med mig av mitt liv i hyresrätt tillsammans med sambo och våra två katter. Är intresserad av mode och kläder men mitt största intresse är att göra det så fint som möjligt här hemma. Det innebär en del klurande då hyresrätt innebär begränsade möjligheter att förändra. Man gör vad man kan med små medel. Välkommen till min värld!

Kommentarer
Postat av: Christianadele

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback