Tisdagstema- Kök

image384

Ja, idag fick jag vrida lite på temat för att hitta en bild till det, då kameran är urladdad och jag inte kan ta nya. Det enda jag har att visa från mitt inte så roliga kök är något som hör till varje jul i vår familj. Vi syskon är numer vuxna, men varje år får vi varsin chokladadventskalender av mamma och pappa, och detta året är inget undantag, den finns i köket. Tyvärr fick jag inte öppna någon lucka idag, då jag var veckovill i söndags och öppnade dagens lucka av misstag. Nu sitter jag här hungrig och godissugen och försöker motstå frestelsen att öppna en annan istället.

Kommentarer
Postat av: mediabrus

Jag visade oxå en pryl i köket :)

Postat av: cattis

nänä inte komma i otakt nu...nu får du hålla dig ;-)

2007-12-11 @ 19:00:23
URL: http://livetsomar.blogspot.com
Postat av: Vicke

Vad gulligt att ni har kvar traditonen:)

2007-12-11 @ 22:42:44
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback