1:a advent

image382

Det var en fantastisk resa till Göteborg i helgen, trevligt sällskap, god mat, shopping och lite fest. Det var egentligen inte tänkt att vi skulle gå ut på lördagen utan bara dricka vin och laga god mat hemma, men säg den plan som varar.... det slutade med att vi traskade hem vid 07 på söndagsmorgonen. Trodde inte riktigt att jag någonsin skulle orka vara uppe så länge igen, men har man kul så har man. På söndagen skulle vi ha gått på Lisebergs julmarknad, men stannade hemma inomhus och tittade på regnet utanför istället. Jag har i alla fall två julklappar avklarade, inte dåligt för att vara mig.

Nu är det S som är i Göteborg, men på jobb så jag är ensam till på fredag, gillar inte att det är så tomt och tyst. Själv är jag väldigt känslig just nu, allt känns motigt, himlen är mörk från morgon till kväll och julstressen smyger sig på. Fast egentligen har jag ingen julstress i år, har jobbat som en tok innan på jularna och i år har jag tagit 2 semesterdagar och är ledig i hela 11(!) dagar. På lördag ska jag hoppa in lite extra på mitt gamla jobb, men bara några timmar när det är som mest så det kan nog bara bli kul. Och sedan blir det glöggmys på Öland, med eventuellt kallbadhusbesök. Ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Aquatiqonline

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback