Helg= restaurangbesök + shopping

image247

Ja så då var det helg imorgon igen. Det är fantastiskt vad veckorna går snabbt, känns som veckan bara består av måndagar och fredagar. Det är bara roliga saker på schemat imorgon så dagen kommer gå snabbt. Ska ha möte med företaget som gör webshopen till mitt jobb på morgonen, ska bli intressant. Senare på kvällen har S och jag bokat bord på stans tapas restaurang för en mysig middag på tu man hand. Så skönt att slippa laga mat en fredagskväll och bara gå ut och få maten serverad. På lördag kan det nog bli en tur på stan har jag på känn, behöver ett par nya höstskor, är lite sugen på ett par ljusbruna ungefär som de nedan. De vita, med en yta av krackelerad lack och snygga spännen hade inte heller suttit fel på mina fötter.

image248

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg stövel!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback