Eldigt orange och nostalgiska babusjkor

Vardagsrummet i ny tappning, utan chockrosa...

image222



Babusjkorna kommer från farmor och farfars hem och har funnits där så länge jag kan minnas och alla vi barnbarn har lekt med dem, varför det nu bara finns tre hela och några halvor kvar.

Stolarna tyckte jag gjorde sig till det orangea tyget som fyndades som stuvbit. Kuddarna i soffan har två olika sidor, en mönstrad och en enfärgad.

Roligt nog passade nya Modette in på vardagsrumsbordet, skummades igenom igår, men ska läsas mer noggrant, kanske kvällslektyr i sängen....

image225

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för att ni matar våra kissar :) Sitter här kl 06.06
Tröööött.... vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig idag, så jag måste gå och fundera ut det nu. Vi kommer hem imorgon kväll. Ha det fint så länge :) Puss o kram

Postat av: Wilhelmmarlene

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2009-01-16 @ 16:18:06
URL: http://wilhelmmarlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback