Balkongcamping

Igår förvandlades vår balkong till Campingplats med kuddar, handdukar, törstsläckare och nya ELLE. Det är så härligt att det äntligen känns som sommar, om än lite sent. När vi tyckte att vi var brända nog åkte vi en sväng till IKEA för att svalka oss lite. Köpte inget speciellt, men som vanligt kommer man inte hem tomhänt. Köpte tyg som jag ska hänga upp som draperi till gästrummet, bild kommer när det är klart, orkade inte dra fram symaskinen ikväll. Har nämligen fixat och donat för att ha fint när vi har middagsgäster imorgon. Våra vänner står för maten och vi för "lokalen" så jag ska duka lite extra fint tänkte jag. Fick dessutom det fantastiska beskedet att innerdörrrarna kommer imorgon och kommer vara på plats när jag kommer hem från jobbet. Äntligen! Längtar till imorgon

image210

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hallo! Lägg upp bilder på dörrarna nu då :)

2007-08-08 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback