Äntligen sommar!! (4 aug)

Det är 4 Augusti och första sommardagen på mycket länge, så man måste ju passa på att vara i solen. Gick och köpte färsk bröd på bageri imorse och åt frukost på balkongen, det är konstigt vad maten smakar bättre utomhus. I eftermiddag har det varit tråkigt tvättstugegöra eftersom vi inte tvättat på ett par veckor, men jag har ändå hunnit med att ta en promenad nere vid vattnet med syster yster.

Ikväll ska vi ta en lugn hemmalördag, laga lite god mat och ladda för morgondagens Strand i Borgholm. Det är bartömning och vädret ska bli strålande så det kommer vara enormt mycket folk. Härligt!

image203

Bild: S tar årets första dopp och Sis tittar på men vågar inte själv

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har alldeles nyss hittat till din blogg, och upptäckte en massa inspiration! Jag ÄLSKAR heminredning, och just nu håller vi på att renovera och fixa i vårt hus där vi flyttade in i februari... Helgens och kommande veckas projekt är hallen... Kommer bli såå fint! *hoppas jag*
Nu blir det dock filmmys med sambon! Hoppas du har en trevlig helg!
Kram Elin

2007-08-04 @ 21:41:16
Postat av: Sofie

Tack!Det är ju alltid kul att man kan inspirera någon, jag själv hittar väldigt mycket inspiration i andras bloggar och hem. Lycka till med hallprojektet (och resten av huset) jag själv drömmer om ett eget hus en dag! Trevlig helg!

2007-08-04 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback