Uppgradering...

...på alla sätt och vis. Först nytt jobb för ca 1 ½ månad sedan, ny lägenhet som vi skrev kontrakt på idag och igår bestämde vi oss en gång för alla för BILEN

image29

Vi har velat fram och tillbaka med denna bil, men till slut insett att det skulle bli dyrt att hålla på att laga den gamla. Det är samma modell som vi har nu, men nyare och fräschare och lite större. Vi är glada över detta båda två, även om jag tycker att lägenheten gör mest skillnad, och S är mest glad över bilen. Båda nöjda med andra ord. Livet känns bra helt enkelt och till råga på allt lyser solen ute och jag såg sopbilen som sopar gatorna rena, tidigare idag.

Påskhelgen har varit otroligt härlig. God mat, goda vänner, familjesammankomster och släktträffar. Fullt upp med andra ord. Det är ganska skönt att det bara är en fyra dagars vecka, kan vara skönt att ha en helt obokad helg framför sig. Kanske börja ta tag i lite flyttrensning, mycket saker som ska kastas/säljas/skänkas.

Idag efter jobbet var jag och hämtade mina fina skor som jag beställt från Laredoute. Är mycket nöjd, De var i rätt storlek, sköna och lika snygga som förväntat.


image30

Det här var inte den bästa bilden, men den enda där katterna inte smög framför kameran... De är nyfikna på allt nytt, undrar hur det kommer gå när vi ska flytta. De har bara åkt bil en gång i hela sitt 3 åriga liv.

Kom på att dagens tema tydligen var silver...


Kommentarer
Postat av: Arneveronika

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback