Bloggpyssel

Igår satt jag länge med att försöka fixa till headern någorlunda snyggt, men gav upp till slut, jag fick dit den i alla fall. Sedan var jag för trött för att skriva inlägg. Har suttit och skissat lite på vår blivande lägenhet idag, men allt är ju bara enligt hur jag själv kommer ihåg det i huvudet, proportionerna är säkert helt åt fanders fel.
image32
Har placerat in de möbler vi ska behålla och även några som v tänkt köpa. Vi ska sälja de gamla sovrumsmöblerna och köpa vit sängram istället, den här från
Ilva har vi tänkt oss.
image33
                                                                                              Bild lånad från Ilva.se

Är för övrigt väldigt nöjd med den nya bilen, förutom att jag är för kort och måste sitta allra längst fram för att nå ner till kopplingen. Helgen var underbar, som en riktig sommardag. Var över på Öland och hälsade på hos J&M medan S var i musikhuset, och efter det åkte vi och kollade på fotboll, det laget som S spelade med i höstas. Igår var vi runt på möbelvaruhusen i stan och fick lite inspiration inför flytten. Eftersom vi vill byta ut mycket och dessutom fylla ett rum till är det en del saker vi behöver köpa. Har hittat ett litet matbord i svärföräldrarnas källare som jag vill använda som skrivbord/symaskinsbord, tror det kommer passa jättefint i lilla rummet. Det är dock lite svårmöblerat eftersom en vägg täcks av garderober. Men det är lite kul med utmaningar... längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback