Vi längtar!!!



Magbild v. 26

Tiden går fort fort, igår var det 2 månader till julafton och ca 3 månader kvar i väntan på lillasyster/bror. Nu börjar det kännas verkligt att vi ska bli fyra i familjen och en till att älska. Enya verkar också märka förändringen då hon allt oftare klappar eller pussar på magen och pratar om bebisen. Så förståndig som hon är fattar hon ju att något är på G.
Jag mår fortfarande bra men börjar bli tyngre och mer orörlig när det gäller att sitta på golvet och leka och böja mig och bära E. Idag är jag hemma med illamående och seg huvudvärk som inte vill ge med sig. Det känns som en riktig bakfylla och jag blir påmind om varför jag inte saknar att dricka vin.
Ser fram emot ett mysig höst/advent/jul framöver med allt vad det innebär och efter nyår börjar nedräkningen på att snusa bebisdoft.

Kommentarer
Postat av: johanna w

så himla vacker vilken fin bild!!! förstår att ni längtar, det gör jag med bara av att se magen!

Postat av: Tina, Nellies mamma

Vackra Sofie, med fina magen!

Vi kommer ner till Alla Helgona, jag och Nellie flyger ner redan på torsdag morgon. Hoppas att vi hinner att ses så att kusinerna får leka lite. Kramar till hela familjen från oss

2011-10-27 @ 09:17:52
Postat av: Tina

Haha.. vet ej varför det där Tina Nellies mamma kom med där?!

2011-10-27 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback