1 års kalas



Finfina tulpaner från mormor och morfar



Farfar och morfar med födelsedagsbarnet



Le cake



Svärfar fick glutenfria muffins med jordgubbstopping

I lördags var stora familjen här och fira vår lilla blivande ettåring. De som saknades var familjen uppe i Stockholm, men Tina om du läser detta kanske du ser att jag hade kronan som dekoration på bordet :)
Stefan hade lagat jättegod mat och jag gav mig på min första tårta, med smak av rabarber och jordgubb och dekorationer i sugarpaste. Den blev faktiskt riktigt god. Enya hade ett fantastiskt kalas och fick jättefina presenter bl.a lektält, pussel, böcker, kläder, regnställ, fondpengar, adidasskor, en egen kånken, födelsedagståg, sångpåse m.m.

I veckan väntar fler kalas och idag gick de sista inbjudningarna iväg.
Det blir en härlig vecka som för övrigt är min sista heltidsvecka. Nästa vecka börjar jag jobba halvtid, vilket jag ska göra fram till att Enya börjar dagis, och sedan kommer jag jobba kortare dagar när hon är färdiginskolad. Ska bli skönt att äntligen få lite vardagstid med min lilla älskling igen. Som jag har saknat det!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men, vilken fin tårta!!! Köpe-klass på den. Förstår att det är skönt att jobba mindre så att du får hänga mer med sessan. Har ni fått dagisplats än?

2011-01-24 @ 22:23:03
Postat av: Anna

Vilken snygg tårta, duktig du är!

Hoppas ni hade ett trevligt kalas och att lilltjejen får en riktigt fin födelsedag idag!

Ville bara kika in och önska grattis! :)



Kram

Anna S

2011-01-26 @ 07:48:37
Postat av: Tina

Vi önskade så att vi kunde vara med och fira lilla Enya! När jag berättade för Nellie att Enya fyller 1 år idag, sa hon bra då vill jag åka till henne med paket! :)

Ja, jag såg kronan och även den fina bricka som den fantastiska tårtan stod på!! ;) Vad roligt! Så lite var vi med iallafall. Pussa på 1 åringen från oss, och hälsa till mannen din! Kramar

2011-01-26 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback