Rabbits



Mina första byxor. I härligt mjukt tyg med rosa kaniner från JNYdesign och svart muddväv från Stoff och Stil sydde jag mitt första par byxor. De blev väldigt stora dock så det dröjer lite innan E kan ha dem.
Appropå Stoff och Stil så fick jag se av en slump, när vi stannade till för att släppa av en tjej vid tåget i Malmö i helgen, att det fanns en S&S butik där. Med 20 minuter kvar till stängning gick jag bananas över alla tyger. Blev lite inköp och jag hade nog kunnat gå där till de kastade ut mig om det inte hade lockat mer att komma hem innan Enyas läggdags

Kommentarer
Postat av: Syster

Gud vad duktig du är syster! Önskar jag kunde fått lite av dina kreativa gener!!

2010-11-11 @ 22:19:40
Postat av: Västmanländskan

Fina!

Och Stoff och Stil är väldigt kul-även för mig som inte är så bra på att sy. När jag får besök av mamma eller syster (båda lika sytokiga) är det ett stående utflyktsmål.

2010-11-12 @ 14:27:17
Postat av: Fia

Du kan säga upp dig från ditt jobb nu, starta eget och sälja alla dina fina saker. Fasen vad duktig du är.

Postat av: Michelle

Gud vad fina, väldigt duktig är du. Får börja ta upp beställningar!! :)

2010-11-15 @ 08:51:43
URL: http://vitadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback