Helgen är slut!



Julen är slut för detta året och en tomhet infinner sig. Har gått igenom helgens bilder för att kunna dela med mig, men inser att jag är grymt missnöjd med fotograferandet. Inte en vettig bild. Däremot är vi väldigt nöjda med julen som varit. Julafton spenderades hemma hos mina föräldrar och juldagen här i Kalmar med Stefans familj. Många fina julklappar har vi fått. Det är så man baxnar när man tänker på allt. Givetvis har Enya fått mest paket och hon har nu många nya fina leksaker.
Jag har haft semester ett par dagar, men imorgon är det jobba igen, skönt med bara två jobbdagar denna veckan sedan är det helg igen.

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag har faktiskt en hel del bra kort som jag kan skicka över! Kram

2010-12-29 @ 08:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback