Veckans mage v.26



Fortfarande syns det inte så mycket framifrån, mer än utan kläder, men det växer på. Var hos barnmorskan för en vecka sedan och både jag och lillfisen mår fint, även om jag bara gapade när jag ställde mig på vågen. Jaja, det är ju för en god sak,  det är inte alltid man får en belöning efter att man gått upp i vikt :) Den här belöningen är ju värd allt i världen.

Drömmarna är mycket tydliga nuförtiden och inatt drömde jag att jag födde en liten gosse, hela 2 månader för tidigt. Var väl kanske därför man blev så nojjig när man vaknade och hade ont!?!

Kommentarer
Postat av: Martina

Finimagen! De bara växer och växer. Jag kommer snart hem och klappar om den lite. Sköt om er alla tre. Massa kramar från mig!

2009-10-05 @ 22:49:17
Postat av: Helena/Bildbloggerian

Åh, en sån fin mage! Jag trivdes så himla bra med att vara gravid, så jag blir allt lite avundsjuk när jag ser dig :)



Ett litet tips, ifall du inte redan gjort det: De sista månaderna ställde jag mig framför spegeln med kameran och filmade korta inslag, som ett slags videodagbok. Jag berättade lite om hur jag mådde, hur det kändes i magen och filmade magen och kroppen, och det gjorde jag med kanske en eller två veckors mellanrum. Det är jättekul att ha kvar nu, för även om man har foton är det helt annorlunda att se det på film också och höra sina egna tankar om graviditeten, för man glömmer detaljerna så fort tyvärr.

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Nämen åååh! Stort stort grattis!!!

Helt underbart vacker mage! Stor kram

2009-10-07 @ 22:11:57
URL: http://annlouise-sjostrom.com
Postat av: Cissi

2009-10-11 @ 17:20:40
URL: http://cissicc.blogspot.com
Postat av: Cissi

Åhh Soff, blogga mer! Fler bilder på maggen och sånt... bebisgrejer. Mys och läsa ju!

2009-10-11 @ 17:21:30
URL: http://cissicc.blogspot.com
Postat av: michelle

mys-magen :) gud vad fin du är!

2009-10-12 @ 22:34:10
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback