Ett nytt år-nya utsikter

Nu är det verkligen tjugohundraåtta och nya framtidsplaner skapas med en förhoppning om ett riktigt bra år. Så fort nyårshelgen är överstökad och granen åkt ut, brukar jag börja längta efter nästa höjdpunkt.... våren! I år är verkligen inget undantag, nu vill jag att det ska bli varmt soligt och ljust ute. Hittade ett fotokollage från i somras...

image399

2007 var ett år då jag tog mig lite i kragen, sade upp mig från mitt gamla jobb, fick ett nytt som jag trivs jättebra på och där man kan utvecklas, men jag skaffade mig också en ganska tidskrävande hobby- bloggen! Inför mitt nya jobb och flytten till större lägenhet började blogga för att få utlopp för mina kreativa tankar om inredning och allt annat vackert omkring mig. Detta året har jag även börjat fota väldigt mycket, och går sällan någonstans utan kameran. Dock inser jag mina begränsningar och längtar efter den dag jag kan önska mig eller köpa en egen systemkamera (kanske i 30-års present). Känner på mig att 2008 kommer bli ett härligt år!

Kommentarer
Postat av: Helena/Bildbloggerian

Åh vilket härligt färgsprakande collage! Nu blev jag inspirerad att göra nåt liknande själv, jag har ju en förkärlek för att plåta blommor, så jag har nog bilder att ta av... :)

Postat av: Violin

Håller med Helena. Väldigt inspirerande och vackert. Älskar färgerna och vårkänslan de väcker. Underbar :)

2008-01-05 @ 19:13:29
URL: http://vinoli.wordpress.com/
Postat av: Steffenmelissa

Great site keep up the good work

2010-05-13 @ 11:40:08
URL: http://steffenmelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback