Mini



Ultraljudet förra veckan visade en frisk liten bebis som levde runt i magen, vilket också har kännts de senaste veckorna. Bebis är som mest aktiv när jag ska gå och lägga mig, precis som Enya.
Däremot visade ultraljudet att jag har föreliggande moderkaka och jag kommer bli kallad för nytt UL i v.32. Har den inte flyttat på sig då blir det tal om snitt och eftersom vi i största möjliga mån vill undvika det, håller vi tummarna för att jag tillhör de där 90% där det rättar till sig innan förlossning.

Annars mår jag väldigt bra just nu, den stora tröttheten har gett med sig, nästan inget illamående och ännu är inte magen alltför tung. Däremot är jag väldigt ojämn i humöret, igår tokgrät jag till en romantisk komedi, något som aldrig händer annars.

Kommentarer
Postat av: anness.se

Men! Grattis till en ny liten knodd i magen :) KUL!

Postat av: Michelle

Gud vilken bra bild!! Bästa jag sett!

Klart det ordna till sig!;) Grattis igen!!

2011-09-21 @ 08:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback