Citron och saltlakrits



Gick lös med mitt närbildsfilter i dagsljuset.



Citronmuffins med creamcheese frosting och saltlakritsflakes


Hade finbesök idag av Tessan och söta lilla Benjamin, passade givetvis på att baka. Överblivande bakverk åkte jag och levererade till syrrans tjejfest, vilket uppskattades.

Imorgon och ett par dagar framåt är det jobb igen efter några dagar vardagslyx med dottern. Framför oss har vi två fullspäckade helger med inte mindre än 3 kalas, tjejfest och andra roligheter. Eftersom tiden går fort när man har roligt kan vi hoppas att det går snabbt till maj, nu behöver min vintertrötta kropp värme och sol!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj oj oj vilken liten läckerbit, receptet tack! ;-) hihi kan tänka mig att din syster med vänner blev glada.



Det blir förhoppningsvis en tur till Kalmar en annan gång, då kanske vi lyckas springa på varann :-)



Så ni har också den klänningen, den är verkligen jättefin! Hur går det med klädskåpet för er..får kläderna fortfarande plats..? Vårat gapar lite tomt just nu..



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback