In the saddle



Jag har tagit ett beslut, jag ska upp i sadeln igen. Bortsett från ridningen på min möhippa och vid ytterliare ett par enstaka tillfällen så är det nästan 10 år sedan jag red. Eftersom det är mitt i terminen kommer jag in mitt i en grupp med start idag eller möjligtvis nästa torsdag. Nu på förmiddagen ska jag ta med mig Enya och se mig om i stallet och omgivningarna och förhoppningsvis få klarhet i start m.m. Jag är lite förväntansfull och nervös, men det är ju som att lära sig cykla, när man väl lärt sig sitter det där i ryggraden någonstans.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul! Det är bara ens ridmuskler som inte sitter i ryggmärgen men de kommer fort tillbaka;)

Jag har också börjat rida igen, på Annas stjärnhäst. Härligt att hänga i stallet igen och bli lite skitig under naglarna! Lycka till på första passet :)

Postat av: Carro

Hej! Fias kompis Carro här!

Jag har precis som du ridit mkt när jag var yngre och var lite sugen på att börja igen, var ska du rida? Kan vara bra med ett tips!

Kram

2010-09-25 @ 18:01:35
Postat av: Sofie

Hej Carro! Jag har börjat på fältrittklubben i Svensknabben. Kan inte säga så mycket om det än eftersom det var första gången i torsdags, men jag valde den för närheten plus att den är relativt liten. Kolla om de har fler lediga platser, vad jag fattade verkade tisdagsgruppen inte full. Kram Sofie

2010-09-27 @ 22:13:09
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback