Vad är väl en jul på slottet?



Igår körde jag racet med att adventspynta, började vid halv nio och var klar 23.45 (med det jag kunde göra för stunden, stjärnan i vardagsrummet ska bytas ut mot större och finare). Då hade jag kommit in i andra andningen och hade istället svårt att somna. Idag har jag varit på julmarknad på slottet med Hanna, så himla härligt och julen börjar verkligen knacka på dörren.

Nä, hur jag än gör så har jag inte energi till detta. Blogga alltså. Återkommer efter gudbarnsdop, pepparkaksbak, adventsfirande, lussebullsbakande, julbord, hyttsill, 40 års firande och Stockholmsresa, och kanske något litet inlägg mellan varven om vi har tur. Avslutar med min standardfras: Dygnet har alldeles för få timmar!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så myyyspys vackert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback