Veckans mage-sista bilden




Nu blir det sista magbilden här i bloggen, även om det kan dröja 2 veckor till liten behagar komma ut, tänker jag inte ta fler bilder nu. Tycker magen har stått still, även om det visade sig att den växt 1 cm sedan sista BM-besöket.
Idag är planen att åka och ta bort stygnen på vårdcentralen, handla lite och kanske börja sy på en lekfilt att ha på golvet, måste som sagt håla sig sysselsatt.
Inga speciella känningar idag heller, mer än att det ilar lite neråt, så jag räknar nog med att gå över helgen, tror inte lillen kommer förrän tidigast nästa vecka. Men lilla älsklingen, är du redo för världen, snälla kom ut nuuuuu för mamma och pappa längtar så efter dig!!! Vagnen står tom och din säng har invaderats av två håriga monster :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, nu är det sannerligen inte långt kvar :)

Jag är ledig imorgon och min och Eds plan är att komma in och hälsa på dig! Jag ska in till BM för en efterkontroll också... ska kolla opp vilken tid det var. Hör av mig sen! Kram

Postat av: Syster

Fina syster och magen! Nu vill jag också att den ska komma så vi får gosa lite!!!

2010-01-12 @ 16:35:27
Postat av: Nilla

Fin mage! Lycka till med innehållet ;-)

2010-01-15 @ 11:12:10
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback